FAQ

Zullen zij de producten installeren?

De kosten van bezorg- en installatiediensten kunnen variëren, afhankelijk van het product. Sommige vaatwassers, wandovens, over-the-range magnetrons, kookplaten en gasfornuizen vereisen een gespecialiseerde installatie. Indien u installatie en levering wenst, maken wij graag een offerte voor u.

Nemen ze oude apparaten weg?

Onze standaardlevering is inclusief verwijdering van de oude producten op een 1-op-1 basis. Als er aanvullende installatieservices worden aangeschaft, moeten sommige producten mogelijk worden verwijderd voordat ons bezorgteam arriveert.

Beschermen ze mijn nieuwe vloeren?

Ons team doet er alles aan om uw vloeren te beschermen. Alle bestelwagens zijn voorzien van Masonite panelen en verhuisdekens.

Kan ik een levertijd aanvragen?

We plannen honderden leveringen per dag. We doen ons best om rekening te houden met tijdsbestekken bij het routeren van onze bestelwagens, maar we kunnen geen specifieke bezorgtijd garanderen. Je ontvangt de dag voor bezorging een bezorgvenster van 2 uur, zodat je weet wanneer je thuis moet zijn.

Zullen ze bellen voordat ze aankomen?

U kunt een oproep van 30 minuten van tevoren aanvragen wanneer de bezorger onderweg is naar uw locatie. Wanneer ze hun vorige stop hebben voltooid, stuurt ons bezorgteam u een geautomatiseerd on-the-way-oproep. U kunt uw bezorgvoertuig binnen 30 minuten online volgen.

Is het mogelijk om mijn oude producten binnen te brengen?

Er zullen geen producten worden verplaatst door onze bezorgers naar andere delen van uw huis.

Moet ik mijn oprit/pad vrijmaken voordat ze komen?

De veiligheid van ons bezorgteam is van cruciaal belang. Het is belangrijk dat de ingang van uw woning veilig en goed bereikbaar is. Dit omvat het sneeuwruimen van looppaden en bouwplaatsen tijdens stormachtig weer.

Zullen ze hun schoenen uitdoen voordat ze in mijn huis komen?

Onze bezorgers kunnen hun schoenen niet uitdoen omdat ze zware voorwerpen verplaatsen. Het team kan desgewenst Masonite of verhuisdekens op uw vloeren leggen.

Is het mogelijk voor hen om andere items te verwijderen terwijl ze nog in mijn huis zijn?

Ons planningsteam zorgt ervoor dat onze bezorgvoertuigen zoveel mogelijk worden ingepakt.

We verwijderen oude producten een-op-een, dus er is zelden extra.Kunnen ze de apparaten schoonmaken voordat ze gaan?

Als het product geen extra installatie vereist, haalt het bezorgteam alle verpakkingen en krimpfolie eruit.

Leren ze me hoe ik ze moet gebruiken voordat ik vertrek?

We raden aan om de gebruiks- en onderhoudshandleidingen te gebruiken die bij uw apparaten zijn geleverd voor de meest uitgebreide instructies over het gebruik en onderhoud van uw nieuwe apparaten.

Wat heb ik nodig om thuis te zijn?

Wij eisen dat er iemand van 18 jaar thuis is tijdens uw bevalling. Deze persoon moet de levering aftekenen voordat ons team vertrekt.

Mogen ze mijn spullen buiten laten staan? Afleveren in de garage of opslagruimte?

Het bezorgteam kan uw producten rechtstreeks bij u thuis of in tijdelijke opslag afleveren. We eisen dat alle producten worden geleverd in een omgeving die beschermd is tegen de elementen om een goede werking van uw nieuwe aankoop te garanderen.

Kom je vaker uit?

Ja. Indien nodig leveren we zo vaak als u wilt.

Moet ik ze fooi geven?

Op geen enkele manier vereist. Het is helemaal aan jou.

GEORGE NOVO

Bezorg manager